reklama

Trikrát a dosť

Dnes som padol pod kosu. Obrazne chcem povedať, že som po dlhšom čase navštívil kaderníctvo. Aby ste si nemysleli, vôbec sa tým nechválim. Mám síce nový strih, ale od Brada Pitta mám ďaleko. Alebo on má ďaleko odo mňa? No, nechám to radšej tak.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Do parády ma vzala staršia pani, na prvý pohľad príjemná a vysmiata osôbka. (Dúfam, že sa nesmiala na mojej starej frizúre). Pustila sa do roboty, strihala, česala, skracovala a vlasy padali a padali. Zo zrkadla na mňa pozerala stále iná a nová tvár. Prácu náhle prerušila, keï sa pri nej zjavil akýsi známy. Zvítala sa s ním a usadila do vedľajšiho kresla. ,,Milanko, a čo ty tu?“ ozvalo sa spoza môjho chrbta , pričom nožnice cvakali ďalej. Milanko odpovedal:,, Ale, ideme so ženou na dovolenku, tak sa idem trochu zrichtovať.“ ,,Na dovolenku?“ otázka hraničiaca s výskotom zaplnila miestnosť, ,,a kam?“ Medzitým k Milankovi pristúpila druhá kaderníčka a pustila sa do precíznej roboty (nuž svet je svet a aj taký účes reprezentuje krajinu). Dozvedeli sme sa, že najbližších desať dní bude Milanko so ženou oddychovať v Egypte. Vraj vyberali z viacerých destinácií, do úvahy prichádzalo Turecko, Chorvátsko, Cyprus, Grécko. Taliansko nie, tam boli minulý rok a ešte rok predtým navštívili Bulharsko. Manželka chcela stoj, čo stoj Grécko, ale Milanko sa nedal. Ukázal, kto je v dome pánom. On chce vidieť pyramídy a pobehať si na ťave. Nakoniec spor vyriešili šalamúnskou dohodou. V júni bude Afrika, v auguste, ak zvýši čas, pocestujú do Atén. Ruky kaderníčok usilovne pracovali, uši zvedavo načúvali, klbká vlasov poletovali po podlahe. Milanko svoje cestovateľské rozprávanie zakončil otázkou: ,, vy s rodinou kam pôjdete?“ Nožnice a hrebeň prerušili svoju prácu a po krátkom tichu za mnou zaznela odpoveï. ,,Vieš,“ s pokojným výrazom na tvári začala kaderníčka, ,,asi nikde.“ ,, Doma mám nedoplatky za vodu a elektrinu, Marek pôjde na liečenie do Hágov a teraz sme mali výdavky s tým pohrebom. Aj tak je doma roboty viac než dosť. Opálim sa v záhrade, keď budem okopávať zeleninu a zaplávať si môžem ísť aj do jazera.“ Grécko, Turecko, Egypt. To všetko zostalo kdesi v diaľke zahanbené a Milanko stíchol ako jeho vysnívané sfingy a pyramídy. Nožnice a hrebeň na mojich vlasoch dokončili svoju robotu. Oprášil som sa a zaplatil. Tejto milej osôbke som nechal tringelt 10 korún. (Ja viem, žiadna sláva). Na zmrzlinu. Aby si ju vychutnala, keď pôjde opálená a unavená od prác v záhrade na podvečernú letnú prechádzku s uzdraveným Marekom.

Radoslav Raffaj

Radoslav Raffaj

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek, ktorý rád vníma svet a ľudí Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu